Rześki poranek z Ojcem Grzegorzem

Image

Jakiś czas temu udało się wziąć udział w testowaniu nowego suplementu diety, a właściwie herbaty dodającej energii.

Jest to mieszkanka ziołowo-owocowa stworzona według zasad Tradycyjnej Medycyny Chińskiej. Ojciec Grzegorz Sroka – franciszkanin przez ponad 50 lat zajmował się ziołolecznictwem, dzięki niemu powstały różnego rodzaje herbaty, tabletki i inne mieszanki które pozytywnie i leczniczo wpływają na człowieka.

Moja przygoda z ziołami Ojca Grzegorza zaczęła się przypadkiem, kiedy na jakieś ze stron internetowych znalazłam formularz do darmowego testowania ziół. Wypełniłam go wysłałam a parę dni później dostałam telefon z gratulacjami. Po około 2 tygodniach zawitał kurier i wręczył mi paczuszkę. Do testowania dostałam herbatę o uroczej nazwie „Rześki Poranek”, preparat polecany jako uzupełnienie codziennej diety w stanach zmęczenia zwłaszcza w okresie letnim. Hebratkę dostałam w listopadzie także nie miałam okazji przetestować go jak wskazuje opakowanie w okresie letnim, tylko jesienno-zimowym.

Powiem szczerze że jestem miło zaskoczona. Opakowanie nie przykuwa większej uwagi ale zawartość jak dla mnie super. W opakowaniu mieści się 20 torebek, zapach powalający dzięki nutce goździka i jabłka oraz całej gamie innych przypraw. herbata po zaparzeniu wydaje niesamowity aromat, kolor mocno różowy, smak ciekawy. Głównie przebija się goździk, mięta pieprzowa oraz hibiskus dzięki któremu kolor jest tak intensywny. Co do jej działania to nie zauważyłam zwiększonej chęci do działania ani nie dostałam dawki energii ale jest to miły dodatek na rozpoczęcie jak i zakończenie dnia.

Uwielbiam herbaty i uwielbiam nowości i myślę że spróbuję jeszcze kiedy jakiejś ciekawej mieszanki Ojca Grzegorza. Przeglądając ulotkę dołączoną do herbaty widzę pełną gamę produktów na różnego rodzaju schorzenia, myślę że nie zostawię tego obojętnie i skuszę się jeszcze na testowanie jednak jak na razie dostępność produktów znalazłam tylko w internecie.

Image

Skomentuj

